FAQ - časté dotazy

FAQ - časté dotazy
  1. Kdo může nakupovat na e-shopu Bolístka.cz?

Jak konečný pacient (spotřebitel), tak lékaři humánní i veterinární, ambulance a kliniky, všechny subjekty se zdravotnickými službami.

  1. Musím se registrovat?

Nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Registrovaní zákazníci ale mohou využívat náš věrnostní program, mohou komfortně nakupovat přes své oblíbené produkty, vidí historii nákupů a dokladů, mohou získat individuální podmínky.

  1. Dostanu od vás nějaký bonus?

Ano, máme věrnostní program, za každý nákup se Vám přičítají body, které můžete uplatnit pro následné nákupy na našem e-shopu, nebo pro pořízení poukázek k nákupu zboží a služeb u našich partnerů. Více na stránce Věrnostní program.

  1. Jsme ordinace a potřebovali bychom prezentaci Vašich produktů. Je to možné?

Ano, náš obchodní zástupce si s Vámi domluví termín schůzky, přijede k Vám, vše vysvětlí a domluví způsob další spolupráce. Napište nám nebo zavolejte, že máte tento zájem, zbytek zařídíme.

  1. Můžu si Vaše zboží někde prohlédnout?

Ano, v prostorách našeho logistického areálu na ul. Kaštanová 34a, Brno, doporučujeme po telefonické domluvě na tel.: +420 541 221 392 nebo přes email podpora@bolistka.cz; naši zaměstnanci se Vám budou věnovat.